torstai 11. helmikuuta 2010

Tervetuliaisia!

No niin, tässä sitä taas ollaan. Uusi projekti, uusi into. Mutta olen jo pitkään miettinyt blogin aloittamista, joten pitihän sitä kokeilla. :)

Olen siis foxrain, tutummin foxi (ja mitä ikinä ihmiset ovatkaan tästä nickistä keksineet vääntää...) Harrastuksistani tärkein varmaankin on kirjoittaminen, mutta luen myös jonkin verran, harrastan rentoutusjoogaa sekä satunnaisesti hiihtämistä ja luistelua. Aiemmin piirsin myös jonkin verran, mutta en menisi taidoillani rehvastelemaan. Olen seitsemäntoistavuotias lukiolainen, toinen vuosi alkaa olla Vanhojen tanssien kohdalla menossa, ja hiukankos jännittää :D Mutta pari on mitä oivallisin humppailija, eli eiköhän me sieltä ehjin varpain selvitä. Sitten onkin luvassa, hihhihhih, jatkot... ;D

Bloggaamisen säännöllisyydestä en menisi mitään lupaamaan, mutta itseni tuntien niitä taukoja tulee kyllä. Ja jos ei ole mitään asiaa, niin en välttämättä tylsistytä (olemattomia?) lukijoitani turhanpäiväisellä jorinalla. Vaikka no, tuo oli nyt taas sarjaan tyhjät lupaukset... Mitäs muutakaan koko tämä avausposti on? :D 

No, tässä vaiheessa ihmisiä alkaa varmaan kiinnostaa, mistä aion tänne kirjoitella. Blogin ideahan vähän niin kuin, että sinne kirjoitetaan, mikäli olen tämän homman oikein hoksannut. :o Aiheitahan minulla, ainakin oman mielenkiintoni laaja-alaisuuden perusteella, luulisi riittävän.
  • musiikki
  • kirjoittaminen
  • arkielämä
  • kaikenlainen syvälline pohdinta
  • erinäisten ilmiöiden tutkailu 
  • yleinen angstaaminen
Elikäs musiikin saralta saatte varmaankin lukea Aasian musabisneksen ala- ja ylämäkiä, DBSK-spässäilyä ja kriiseilyä sekä samoja ilmiöitä amerikkalaisen musiikkitaivaan osalta My Chemical Romancen muodossa. Voisin ainakin kirjoittaa jonkinmoisen manifestin siitä, miksi MCR ei ole itsemurhakultti... Tässä siis esimerkki myös ilmiöiden tutkimisesta. 

Arkielämä tuossa listassa ei tarkoita sitä, että kertoisin, että tänään koulussa oli lounaaksi kalanruotoja, eikä angstaaminen sitä, että tänään koulussa oli lounaaksi kalanruotoja, joista en pidä (en minä niistä kyllä pidä, mutta enpä minä niitä syökään :"D). Voi olla, että joskus perustan kokonaan oman englanninkielisen blogin esimerkiksi Suomeen vaihtareiksi haluaville ja kerron siinä, millaista suomalaisen opiskelijan elämä arkisuudessaan onkaan. Mutta se nyt ei varsinaisesti kuulu tähän mitenkään.
Kuten olen jo muutamaan kertaan maininnut, kirjoittaminen on minulle hyvin rakas ja aktiivinen harrastus, ja sitä tulee koulunkin puolesta jonkin verran harjoitettua. Voisin laittaa kirjoituksiani tänne, ainakin raapaleitani (tasan sata sanaa pitkä kirjoitelma). Minähän julkaisen jo ficcejäni ja novellejani http://www.finfanfun.fi -sivustolla, joten sieltä ne voi lukea, mutta voisinhan minä niitä tännekin julkaista. :) Kouluaineitakin voisi katsella, mutta esimerkiksi tutkielmia ja muuta sellaista en mielelläni nettiin pistä, koska en halua että joku lusmu ysiluokkalainen pöllii MINUN tuntien työn tuloksen ja esittää sen omanaan. >:(

Yleisellä angstaamisella tarkoitin jotain, puhuttakoon nyt sitten vaikka säästä. :D Joka tapauksessa voisi olla nukkumaanmenon paikka, alkaa tuo koulu aamulla jo yhdeksältä ja pitäisi olla aikaisemmin lähdössä kuin tavallista, koska huomenna on ensimmäiset pukuharjoitukset ja pitää viedä mekko koululle. Eli öitä vaan kaikille! ;)

Ei kommentteja: